1.Wrzucanie kamyków do wody – bardzo zajmujące i chłodzące w gorący dzień. Wystarczy miska z wodą i kamyczki. Można je wrzucać i obserwować zachowanie wody.

2.Rzut do celu – można rzucać do celu, do kosza, do narysowanej lub stworzonej np. z chusty/koca obręczy. Wystarczą piłeczki lub woreczek. Odległość możesz z czasem zwiększać, tak by dziecko miało większą trudność i jednocześnie przybierało inną pozycję do rzutu.

3.Kręgle – z puszek, plastikowych butelek. Wystarczy piłka i zabawa gotowa

4.Gra w piłkę – nożną, do celu, siatkówka.

5.Przechodzenie przez linę – nie takie proste jak się wydaje, a bardzo fajne ćwiczenie. Do tej zabawy też może przydać się chusta – wystarczy zawiązać między drzewami, krzesłami, tak by była odpowiednio naprężona. Na wysokości dostosowanej do możliwości dziecka.

6.Skakanie przez skakankę – również nie takie proste jak się wydaje, a bardzo fajne ćwiczenie, (skakanka trzymana oburącz).

7.Skakanie przez skakankę trzymaną przez dwie osoby, trzecia przeskakuje przez kręcącą skakankę – super zabawa ze zmianą po błędzie skaczącej  osoby.

Zdrowa dieta to gwarancja zdrowia. Jednocześnie nasze posiłki powinny być oparte głównie na warzywach i owocach.

Warto natomiast ograniczyć mięso, sól, cukier i słodycze. Ważnym elementem w piramidzie zdrowego żywienia jest aktywność fizyczna.

 

 

 

Zapraszam  Rodziców do wspólnej zabawy z dziećmi!!!

Pozdrawiam   i  życzę  miłych  wrażeń  i  super efektów!!!             

 Wieczorek Małgorzata               

Gimnastyka artystyczna i balet

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *